Taxipriser.se

Taxipriser.se - Taxiforum: Taxi i Stockholm
Allmän diskussion om taxi i StockholmBack to Forum List >> Back to Topic List >> VIEW ALL POSTS
Green cab
Posted Sunday, 11 October 2009 By Administrator
Modified: Sunday, 11 October 2009
Taxi Green Cab hette ett annorlunda bolag som körde taxi i Sthlm våren 2009, med en annorlunda prisplan: fria resor inom Stockholm för 999 kr/månad. De gick relativt snabbt i konkurs, men vet någon mer om vad som hände? Vad sysslar ägarna med nu? Något nytt på gång?
green cab
Posted Monday, 01 November 2010 By lasse
såg en del bilar i dag på arlanda, green cab vita o gröna, bara miljöbilar, hittade inget på alla bolag eller dyligt, fick inte ens träff på deras telefonnummer via eniro säte i järfälla enl, en förare hade reklam på remoten någon som vet något.............
Green Cab
Posted Monday, 13 September 2010 By Magnus
Sent svar men jag vet att jag läste någonstans på nätet att dom dessutom saknade dom rätta tillstånden för att få köra taxi. Ni som är i8 branschen vet säkert vilka tillstånd jag syftar på och vad dom heter. I princip innebar det att man åkte svarttaxi om man åkte med dom. Nog hade dom några bilar i trafik allt, jag såg dom rätt ofta stå utanför DN-skrapan.
green cab
Posted Sunday, 25 July 2010 By driver
Ruffel o båg lukta det lång väg, och inte blev dem lånvariga heller, har hört ryktes vägen att ägarna åkte dit för kokain innhehav, har för mig att dem hade ett stort åkeri anslutet till 020 i norr ort Väsby trakten tror jag, hade väl inga bilar i trafik vad jag förstod utan ville att folk skulle köpa månadskort först och sen starta upp...
green cab
Posted Thursday, 28 October 2010 By leo
finns tydligen en hel rad artiklar om ägarna och turerna om detta bolag på www.flashback.com
Green cab
Posted Thursday, 17 March 2011 By Halmat
deta den bästa bolag
o har altt tistond
pratar inta
skit
om den
bästa bolag????
Posted Wednesday, 23 March 2011 By driver
kan väl undra om det är det bästa bolaget får se hur länge"nya green cab överlever" har kan man vara så dum att man dumpar priset till arlanda men ändå inte har några körningar dit tur att dem arlanda så dem har några körningar därifrån iallafall
Power by Simplest Forum - Copyright Ambitionality Software LLC 2008. All rights reserved.

Taxiforum - Nya inlägg

• Taxififflare i Lund (13 Days Ago)
    Kolla så att chaffisen inte heter Aziz Janfado Ba...
  • taxi (15 Days Ago)
    jag ger dig tummen upp där asso sluta klagas o ö...
  • Taxi (15 Days Ago)
    Jag säger bara lycka till med polisanmälningen f...
  • Taxi Soun (19 Days Ago)
    !Taxi Soun Jämförpris 1290 kronor
  • Taxi Soun (19 Days Ago)
    It's Taxi Soun. Beware!
  • Rättsläget (27 Days Ago)
    Man kan undra hur rättsläget är om taxichauför...
  • Rätt jämförelse (27 Days Ago)
    Jag räknade på ditt exempel och kommer fram till...
  • Samma sak (Friday, 30 December 2011)
    Jag känner igen mig i precis allting! Jag har åk...

Taxipriser.se på Facebook

Banner

Fråga

Var sitter du helst i taxin när du åker själv?

Kontakta Taxipriser.se

Din epost-adress:
Rubrik:
Meddelande:

Antal besökare

We have 59 guests online